آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

22 ماهگی راشین

1398/10/19 18:09
نویسنده : مامان آیلین
120 بازدید
اشتراک گذاری
در ماهگرد 22 ماهگی راشین برف خوبی اومد و طوری شد که بابا ایمان آیلین رو برد کلاس زبان و ما دیگه همراهش نرفتیم و قرار شد بعدا ما بریم دنبالش و آیلین رو بیاریم. ولی بعد از اینکه آماده شدیم برنامه عوض شد و بابای ریحانه رفت دنبالشون.
با این وجود چون راشین ذوق بیرون رفتن داشت دلم نیومد و بردمش برف بازیِ. جالب بود که دفعات قبل خیلی علاقه ای به برف بازی نشون نمیداد ولی ایندفعه با شوق زیاد برفها رو برمیداشت و پرتاب میکرد و از راه رفتن توی برفها لذت میبرد.
قبل از برگشتن آیلین دوباره برف شروع به باریدن کرد و ما مجبور شدیم خونه برگردیم.


بعد از اینکه آیلین اومد مجددا رفتیم برف بازی و خوشبختانه زهرا و حنا هم اومدن و باعث شدن یه روز برفی خوبی داشته باشیم.


راشین علاقه داره انار دون کنه و هر وقت بساط انار دون کردن ببینه سریع بشقاب برمیداره و مشغول دون کردن میشه و خیلی خوب هم این کار رو انجام میده.


راشین خیلی خوب با عروسکش بازی میکنه و تمام کارهایی رو که ما برای اون انجام میدیم, اون هم با عروسکش میکنه. مثلا روی پاش میذاره و تکونش میده تا بخوابه یا با دستمال دست و صورتش رو تمیز میکنه. بیشتر اوقات عروسکش رو میذاره توی کالسکه و شالش رو سر میکنه و با ما خداحافظی میکنه و دور خونه چرخ میزنن.


کم کم دامنه لغات راشین داره زیاد میشه و اخیرا کلماتی مثل باچه ( باشه ), دالی, می ( میز ), ممون (ممنون), ایاد ( زیاد ) و بر (برف) رو با شیرین زبونی کامل میگه. به شکلات هم رسما " عام" میگه و خیلی هم دوست داره.
راشین علاقه زیادی به نقاشی کردن داره و جدیدا خیلی خوب مداد رو دستش میگیره و دفترش رو خط خطی میکنه.

پسندها (1)

نظرات (0)