آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

11 ماهگی راشین

1397/11/19 0:34
نویسنده : مامان آیلین
166 بازدید
اشتراک گذاری
راشین کم کم از مسیرهای کوچیک شروع به راه رفتن کرد و الان تا 4 متر رو بخوبی میره. جالبه که خودش هم خیلی هیجان زده میشه و گاهی از هیجان نمیتونه ادامه بده و سریع میشینه. فعلا هم به جوراب و پاپوش عادت نداره و چون نمیتونه با اونا خوب راه بره, سریع از پاش درمیاره.
راشین کلی صداهای جدید از خودش درمیاره و خیلی قشنگ رو به آدم میکنه و به زبون خودش حرف میزنه. ضمنا مامان میگه و معمولا پشت سر هم تکرار میکنه و میگه " ماما ماما", بابا رو میگه ولی رسما صداش نمیکنه , به آیلین میگه " آیی " و به محض لباس پوشوندن میگه " دد".
چند روزه که دندون سومش از بالا سمت چپ اومده بیرون و الان سه تا دندون داره. کلا دندوناش به سختی درمیان و خیلی اذیت میشه. ایندفعه که یه شب مدام بیدار شد و تقریبا تا صبح بیدار بودم و خیلی کلافه شدم تا اینکه نزدیک صبح بهش دیفن هیدرامین دادم و دو ساعتی گرفت خوابید.
هنوز هم عاشق خواهرشه و با دیدنش کلی ذوق میکنه. موقع بازی با آیلین نهایت لذت رو میبره و چشماش برق میزنه. آیلین هم خیلی خوب میدونه چطور سرگرمش کنه. خیلی مواقع که میخوام برم حموم, آیلین نگهش میداره و بخوبی باهاش بازی میکنه.
سرعت یادگیریش خیلی زیاد شده و با اینکه اشاره کردن بلد نیست ولی با گفتن اسم اشیای مختلف, به سمتشون نگاه میکنه.
چند وقت پیش یه کار بامزه ای که راشین انجام داد این بود که وقتی دید بابا ایمان قطره بینی برای خودش ریخت, سریع رفت پمپ بینی خودش رو آورد و کرد توی بینی باباش تا تمیزش کنه و از دیدن خنده ما تعجب کرد.




جدیدا مداد و کاغذ برمیداره و سعی میکنه مداد رو روی کاغذ بکشه و تا حالا چند خط کم رنگ تونسته بکشه.


راشین هنوز هم عادت داره با موسیقی بخوابه و جالب بود که چند روز پیش عروسی رفته بودیم و من راشین رو بغل کرده بودم و میرقصیدم. یکدفعه دیدم راشین سرش رو گذاشت روی شونه ام و خوابید.




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)