آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

قهر و آشتی جالب

1397/10/10 22:57
نویسنده : مامان آیلین
355 بازدید
اشتراک گذاری
چند وقت پیش اتفاق جالبی افتاد که دوست داشتم اینجا موندگارش کنم. قضیه از این قرار بود که آیلین کاغذ و قلم بدست گرفته بود و به کارهای من و بابا و راشین علامت تیک و ضربدر میداد. وقتی که برگه اش رو بهم نشون داد دیدم که به باباش تیک زده و برای من چند تا تیک و چندتا ضربدر. من هم توی برگه اسم آیلین رو اضافه کردم و بهش ضربدر زدم.


با اینکار آیلین ناراحت شد و گریه کنان رفت توی اتاقش و در رو بست. من براش یه قلب و یه لبخند کشیدم و از زیر در انداختم توی اتاقش.


چند لحظه بعد آیلین هم عکس یه قلب شکسته و یه شکلک ناراحت کشید و از زیر در بیرون انداخت. این کارش برام خیلی جالب بود.


این بار من شکلک بوس فرستادم براش و اون هم در جواب شکلک خوشحال فرستاد و به این ترتیب خنده به لبمون اومد و آشتی کردیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)