آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

فرآیند برنامه کاری مامان فردانه و مهد آیلین

1393/7/9 12:19
نویسنده : مامان آیلین
313 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! این مدت فرصت نکردم که از تحولاتی که در برنامه هامون ایجاد شده، برات بنویسم.

دلم برات بگه که 18 مرداد دوباره رفتم سرکار و ایندفعه محل کارم سمت میدان آرژانتین بود و مهد کودک نیکی نزدیک این شرکت بود ولی چون شهریه اش بالا بود اصلاً به صرفه نبود. به همین دلیل یه چند روز اول رو بردم مهد قبلیت (مهد رنگینه).  ولی موقع برگشت هر چقدر هم سعی میکردم نمیتونستم تا ساعت 5 خودم رو به مهدت برسوندم و با این شرایط هم تو اذیت میشدی و هم خودم. به همین خاطر به پیشنهاد بابا تصمیم گرفتم پرستار بگیرم و با یه بنده خدایی که تا حدود زیادی بهش اطمینان داشتم، صحبت کردم. لذا صبحا من یا بابا میبردیمت خونشون و بعد از ظهر هم میومدم دنبالت. شاید 10 روز بیشتر نشد و به دلایلی این موضوع کنسل شد. در نهایت تصمیم گرفتم ببرمت همون مهد نیکی تا نزدیک خودم باشی. ولی از بس مهد بیخودی بود که طی 2 روز کلاً از این کار منصرف شدم.

سرانجام لیست تمام مهد کودکهایی رو که مناسب بودند، درآوردم و یه روز کامل مرخصی گرفتم و با هم رفتیم و به همشون سر زدیم. از مابین اونها مهد خزر رو که از هر لحاظ مناسبتر بود، انتخاب کردیم. 18 شهریور هم برای بهتر شدن شرایط، کارم را جابجا کردم و به یه شرکت سمت فاطمی رفتم.

این مهد کودک به خونه نزدیکتره و این حسن رو داره که دیگه مجبور نیستی ترافیکهای سنگین مسیر رو تحمل کنی و در ضمن هوای اونجا خیلی بهتر از مرکز شهره. خدا رو شکر این مهد کودک رو هم خیلی دوست داری و صبحا مشتاقانه از پله هاش میری بالا و از همون روز اول با همه خوب اخت شدی و اصلاً غریبی نکردی.

دختر عزیزم! نمیدونم موقعی که این نوشته ها رو میخونی، من در قید حیاط هستم یه نه. ولی دوست دارم که به این نوشته ها فقط به دید یک نوشته نگاه نکنی و بدونی که دلشوره و استرسهای زیادی پشت این چالشها، پنهان است و تنها حس عاشقانه مادر بودنه که قدرت صبر و شکیبایی به انسان می بخشه. دخترم بدان که سر منشا اصلی تمام تصمیم گیریهام، تنها فراهم شدن راحتی و آسایش تو هستش نه خودم.

دعای همیشگی من از درگاه خداوند اینه که: " خدایا هر چیزی که مصلحتمونه، جلوی رویمان قرار بده و بهترین تقدیر و سرنوشت رو برامون رقم بزن " الهی آمین

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان سمانه
21 مهر 93 3:06
سلام دوست خوبم ممنون از توجه ت در پرسش و پاسخ جواب کامنت تون دادم بازم ایده ی راه حلی بنظرت اومد بیا ومطرح کن برای صرفه جویی روی بعضی از دوستان اگر مسخره هم بکنن، باز اثر روانی خودش رو داره. " همین هم خوبه. منتظرت هستم و اینکه اگه تمایل داشتی در پرسش و پاسخ کپی پیست کن مطلب من رو وبفرست برای دوستانت تکرار وتکرار وتکرار ........فکر میکنم بی اثرنیست....حتی برای 5نفر ..وتاکید به انتشارش...تصاعدی زیاد میشه ممنونم دوستم