آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شیرین زبونی آیلین

1393/7/9 13:45
نویسنده : مامان آیلین
483 بازدید
اشتراک گذاری

دلبندم! وااااای که نمیدونم چطوری شیرین زبونیات رو توصیف کنم. این روزا کلمات بیشتری رو میگی، ولی عنوان کردن همشون اینجا کار سختیه. لذا فقط مواردی رو که خیلی بامزه ادا میکنی رو برات مینویسم:

1- هاله = خاله                   تم = دم                       سالام= سلام                    من منه = مال منه

اسه = خرسه                    ایسه = خیسه               چیپ = سیب                   موژ = موز 

چوپ = آشغال                   پیسته = پسته              دررد = بزرگ                     درشه = ترشه

2- وقتی کار جالبی انجام میدی، میگی " مامان دیدی؟"

3- وقتی متوجه نمیشی که بهت چی گفتم، خیلی با ناز میپرسی " بله؟ چی؟ "

4- چند تا کلمه انگلیسی مثل dog, sheep, cat, horse, hellow رو یاد گرفتی و وقتی هر کدومشون رو میگم، صدای حیواناتش رو در میاری.

5- وقتی چیزی ازمون میخوای، میگی " من میدی؟ "

6- میپرسم چند تا خاله داری؟ میگی " چارارتا "

7- به محض اینکه وارد جایی میشی یا کسی رو میبینی، سریع میگی " سالام، من آینینم "

8- یه کار بامزه ای که هم میکنی اینه که این مدت از بس دعا کردیم، دیگه حرفه ای شدی و تا بهت میگم " آیلین بیا دعا کنیم ". خیلی قشنگ دستات رو، رو به بالا میگیری و بعد از تموم شدن دعام، میگی " آمین ".

9- میری یه جایی قایم میشی و میگی " مامان! نی نی نیست. نی نی چی رفت؟ "

پسندها (2)

نظرات (0)