آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دوستي عميق بين آيلين و آرال

1393/6/23 15:34
نویسنده : مامان آیلین
367 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنينم! دوست دارم اينجا درباره دوستي تو با آرال جون صحبت كنم. دوستي عميقي كه بين شما دو تا وجود داره طوري است كه توجه همه رو به خودش جلب ميكنه. چون هر دوي شما احساسات لطيفي داريد و از خيلي جهات شبيه هم هستيد مثلاً هر دو علاقه زيادي به حيوانات داريد و از اينكه همديگر رو دنبال كنيد يا با همديگر از سرسره بياييد پايين، خوشتان مي آيد.

هر دويتان دوست داريد توي پارك كفشهايتان را در آوريد و بر عكس از سرسره بالا برويد و معمولاً در اين مورد بچه هاي ديگر رو هم از راه بدر مي كنيد چون با ديدن شما، اونها هم وسوسه مي شوند كفشهايشان را در آورند. جالبتر از همه اينه كه آرال هميشه سعي ميكنه از حق تو دفاع كنه و اگر بچه اي، كوچكترين آزارش به تو برسه، با اون طرفه.

خيلي ناز و قشنگ همديگر رو صدا مي كنيد و هر چيزي كه براي يكيتون جالب باشه، توجه ديگري رو هم به اون جلب ميكنه تا با همديگر از موضوع لذت ببريد.

ضمناً اين مسئله هم شده راه نجات من در مواقعي كه رضايت نميدي از جاهايي مثل استخر، پارك و ... بيايي بيرون. چون تا ميگم ميخواهيم بريم پيش آرال، سريع نظرت عوض ميشه و راضي ميشوي بياييم خونه. بماند كه تمام مسير هم مغز منو ميخوري و مدام ميپرسي: " آرال؟ آرال چي رفت؟ "

البته منم قول نابجا نميدم و تا اونجايي كه بتونم سعي ميكنم به قولم عمل كنم. من و خاله مريم تلاش ميكنيم تا با همديگه هماهنگ كنيم و برنامه هاي مشترك بزاريم. بايد بگم كه خاله مريم خيلي زحمت تو رو كشيده و هر وقت كار ضروري برام پيش مياد، تنها خونه اميدم ايشونه. لذا اينجا كمال تشكر و قدرداني رو از خاله مريم ميكنم و اميدوارم بتونم روزي زحماتش رو جبران كنم.

اينم عكسايي كه توي پارك گفتگو ازتون انداختم:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرال
1 مهر 93 14:22
سلام چقدر خوشحالم که دوستی مثل تو دارم که هیچوقت تنهام نمیذاره خیلی دوستتون دارم
مامان آیسل
19 آبان 93 0:30
سلام خوبین؟؟خوشحالم باهم هستین و قرار میزارین...منم آرال و آیلین جون رو خیلییی دوست دارم ..عکسا خیلییی جالبن...خدا حفظشون کنه