آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

23 ماهگی راشین

1398/11/30 13:08
نویسنده : مامان آیلین
163 بازدید
اشتراک گذاری
23 ماه از قدم گذاشتن راشین گلم در خانوادمون میگذره و هر روز داره بزرگتر و عاقلتر میشه و ما هر لحظه خدا رو بخاطر دادن این نعمت زیبا شکر می کنیم. با اومدن راشین, زندگیمون رنگ و بوی جدیدی گرفته و گل لبخند روی لبامون نشسته.
راشین عزیزم الان کلمات جدید زیادی یاد گرفته و خیلی بامزه و ناز صحبت میکنه. وقتی میخواد برای کاری ازمون تایید بگیره مدام میپرسه و اونقدر میگه " آره؟ آره؟ " که در نهایت تسلیم میشیم و تایید میکنیم.
شهربازی رو خیلی دوست داره و از ماشین سواری خیلی خوشش میاد. بخصوص وقتی با آیلین سوار چیزی میشه, بیشتر لذت میبره.


راشین سعی میکنه بیشتر کارها رو خودش انجام بده مثل میوه پوست کندن, سشوار کشیدن, لباس پوشیدن و غیره و این مواقع هم اصطلاحش " منه, منه " هستش.


اخیرا علاقه زیادی به پازل پیدا کرده و خیلی جالب بود که توی این مدت که مادر جون خونمون بود با حوصله زیاد باهاش پازل درست میکرد. الان توی چند پازل حرفه ای شده و میدونه هر کدام برای کدوم قسمته.


یکی از کارهای منحصربفردش هم اینه که اخیرا به زبون خودش یه ماجرایی که توی ذهنش هست رو با آب و تاب و حرکات دست تعریف می کنه و انتظار داره طرف مقابل جواب بده. این مواقع دوست دارم بگیرم و بخورمش با این شیرین زبونیاش.
جالبه که خودش به کارتون بچه رییس میگه " نی نی بابا " و به نظرم که خیلی اسم قشنگ و بجایی انتخاب کرده.
این مدت جملات سه تا چهار حرفی رو میگه و خیلی قشنگ منظورش رو میرسونه و یکسری چیزها رو خیلی بامزه میگه مثل " مامان بیا نه ( نیا ), بچه ( بسه ), للام ( سلام ).
یه روز آیلین حموم بود و من گفتم که چقدر حموم آیلین طول کشید. راشین سریع رفت در حموم رو زد و گفت " آیلین! آب بازی بسه ".
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)