آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

18 ماهگی راشین

1398/6/25 9:21
نویسنده : مامان آیلین
213 بازدید
اشتراک گذاری
راشین عزیزم! 18 ماهگیت مبارک!
احساس میکنم روند رشد راشین خیلی سرعت گرفته و الان تقریبا همه چی رو می فهمه. خیلی باهوشه و قدرت تقلید فوق العاده ای داره. جالبه که لحظه اول نشون نمیده که دقت کرده و یاد گرفته ولی بعدا خودش همون کار رو تکرار میکنه. مثلا یکبار بابا ایمان براش دومینو چید تا بزنه و راشین روز بعدش به همون شکل دومینو رو چید و خودش هم کلی ذوق کرد.

راشین یکسری کلمات جدید مثل دوپ ( توپ), آپو ( شیر), دَ (در), نانا ( آهنگ و رقص) و با (اسب) رو یاد گرفته. جالبه که  کلمات سختی مثل آب بازی و عزیزم رو میگه ولی کلمات ساده تر رو نمیگه.
اصلا نمیزاره من و بابا ایمان با هم حرف بزنیم و مدام ما رو صدا میزنه. جالبه که وقتی جوابش رو نمیدیم صدا رو بلند و بلندتر میکنه.
وقتی بابا از سرکار برمیگرده, سریع میپره بغلش و با ما بای بای میکنه و میخواد که بره بیرون. حتی مهلت نمیده که لباساش رو عوض کنه و سریع دستش رو میگیره و میبره توی اتاق و مشغول بازی میشن. حالا این وسط آیلین هم میخواد در مورد اتفاقات روزانش صحبت کنه و اون موقع است که رقابت سر جلب توجه بابا ایمان زیاد و تماشایی میشه.
با گوشی موبایلمون خیلی حرفه ای کار میکنه و در عرض چند دقیقه, تغییرات زیادی میده. هر وقت گوشی منو برمیداره, کلی عکس و فیلم از خودش و در و دیوار میگیره. اینم یه عکس سلفی که از خودش گرفته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)