آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

17 ماهگی راشین

1398/5/28 15:09
نویسنده : مامان آیلین
146 بازدید
اشتراک گذاری
راشین جونم! 17 ماهگیت مبارک نفسم!
الان راشین یکسری کلمات مثل عزیزم, دودو, دادا ( لالا) و تاب تاب رو میگه و منظورش رو میرسونه. وقتی ازش می پرسیم گاو چی میگه؟ خیلی ناز میگه " ما, ما ", برای گوسفند میگه " با, با " و برای سگ میگه " هاپ, هاپ". با دیدن اسب ادای پیتکو پیتکو کردنش رو درمیاره و کتاب حیواناتش رو خیلی دوست داره و همش ازمون میخواد که اسم و صدای حیوانات رو بهش بگیم.

این مدت 2 تا دندون نیش راشین دراومد. به همین خاطر یه روز کامل شدیدا تب کرد و خیلی اذیت شد. وقتی هم بردیمش دکتر گفت چون علایم دیگه ای نداره باید صبر کنیم تا ببینیم ادامه داره یا نه. تا اینکه دیدیم داره دندون درمیاره.
راشین خیلی دختر مهربونیه و هر چی میخوره به دیگران هم میده. مخصوصا به آیلین و ما خیلی اصرار میکنه و از خوردنمون خوشحال میشه. وقتی که همگی غذا میخوریم به تک تکمون دقت میکنه و خیلی ناز میگه " بابا هام, مامان هام, آیلین هام ".
علاقه خاصی به کفش و دمپایی داره و مدام کفشهاش رو از پاش درمیاره و سعی میکنه دوباره بپوشه. حتی کفش و دمپایی های بزرگتر از خودش میپوشه و به سختی راه میره. وقتی هم میبینه یکی از ما دمپایی نپوشیدیم سریع میره پیداش میکنه و میاره.
راشین کارهای عجیب زیادی انجام میده. مثلا با استفاده از صندلیش روی میز و صندلیها میره. چند وقت پیش که اول صندلیش رو گذاشت و بالای مبل رفت و بعدش صندلی رو کشید و گذاشت روی مبل و اونجا دوباره روی صندلیش ایستاد.

راشین معمولا تمام کارهای آیلین رو تقلید میکنه و دوست داره همه کارهاش رو انجام بده. بعنوان مثال بعد از اسکیت سواری آیلین, اصرار داشت که کفش تسکیت رو بپوشه و اسکیت بره.

راشین حموم رو دوست داره و وقتی میفهمه که کسی حموم رفته, میره در میزنه که اونم بره حموم. معمولا توی حموم چند تا اسباب بازی براش میزارم که مشغول بازی بشه . چند روز پیش هم رنگ انگشتی بردیم و یه چند تا نقاشی با هم کشیدیم. اولش از اینکه دستش رنگی میشد تعجب میکرد ولی بعدش عادت کرد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)