آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شانزدهمین سالگرد ازدواجمون و 19 ماهگی راشین

1398/7/27 23:41
نویسنده : مامان آیلین
198 بازدید
اشتراک گذاری
19 ماهگی راشین جون متقارن با شانزدهمین سالگرد ازدواجمون بود. به همین مناسبت رفتیم درکه و ناهار هم اونجا خوردیم. خوشبختانه خاله پروانه هم همراهمون بود و باعث شد که روز خیلی خوبی داشته باشیم.


الان راشین بیشتر چیزهایی رو که میشنوه تکرار میکنه و بعضی از کلمات رو خیلی بامزه ادا میکنه. خیلی خوب با حرکاتش منظورش رو بهمون میرسونه. جالبه که وقتی از باباش چیزی میخواد و بهش نمیده, سریع میاد سراغ من و با حرکات دست و زبون شکایت باباش رو میکنه. اون موقعست که قیافش خیلی دیدنیه.
وقتی داره خرابکاری میکنه, با وجود اینکه میدونه گفتیم نکن ولی انجامش میده و ما رو هم صدا میکنه که خرابکاریش رو ببینیم. مثلا ازمون آب میگیره که بخوره ولی دستش رو میکنه توش و دست و صورتش رو میشوره یا روی میز میریزه و با دستش پخش میکنه.
کلماتی مثل آ (خاله), د' ( درد و دست ), ما ( ماست و موز ), بو (شیر) و نی نی  رو میگه.
وقتی از خواب بیدار میشه, از تخت میاد پایین و جلوی در اتاق میایسته و ما رو صدا میکنه.
همچنان وابسته شیر شب هستش و چندین بار بیدار میشه و تا شیر نخوره نمی خوابه. حتی چند بار به زحمت روی بالش خوابوندمش ولی سریع بیدار شد و بعد از شیر خوردن خوابید.
خیلی آیلین رو دوست داره و وقتی که آیلین مدرسه هستش به اتاقش سر میزنه و صداش میکنه. هر وقت کارهایی رو که قبلا با آیلین انجام میدادیم, رو میبینه از آیلین یاد میکنه. با شنیدن صدای زنگ آیفون ذوق میکنه و سریع اشاره میکنه که در رو باز کنم. با دیدن آیلین خوشحال میشه و معمولا کیفش رو میگیره و با زحمت زیاد میبره اتاقش.
البته آیلین هم خیلی خواهر مهربونیه و اگه توی مدرسه شکلات داده باشن برای راشین هم میاره. با دیدن راشین, بغلش میکنه و اظهار دلتنگی میکنه و با هم مشغول بازی میشن. راشین هم از بازی کردن با کسی به اندازه آیلین لذت نمیره و از هیجان کلی جیغ میزنه و میخنده.
راشین تاب رو خیلی دوست داره و جایی که تاب داشته باشه سراغ بازیهای دیگه نمیره. اگه پارکی بریم که تابش نوبتی باشه, نمیشه راشین رو براحتی از تاب پیاده کرد و با گریه شدیدش مواجه میشیم. جالبه که آیلین هم به تند تاب دادن عادتش داده و تا یکم تاب آهسته میشه میزنه پشت تاب و میگه " تاب تاب".


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)