آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد مامان فردانه

1398/1/31 7:25
نویسنده : مامان آیلین
180 بازدید
اشتراک گذاری
قبل از عید آیلین بهم گفت " برای تولدت 3 تا سوپرایز دارم. میخوام برات نقاشی بکشم و کیک درست کنم و تمام پولهایی رو که جمع کردم بهت بدم تا هر چی لازم داشتی بخری. فقط تا اون موقع یادت میره دیگه این حرفام؟ چون میخوام سوپرایز بشی." من عاشق این احساسات لطیف و صادقانه دخترم هستم.
همین طور هم شد و آیلین یه نقاشی خوشگل برام کشید و کیک خوشمزه درست کرد و کل پولهاشو بهم داد. البته من براش نگه داشتم و یه جورایی بانکش شدم تا برای موارد ضروری از پولهاش خرج کنه.
بابا ایمان هم زحمت کشیده بود و یه ساعت خوشگل برام خریده بود و راشین جون هم روز تولدم کمال همکاری رو کرد تا یه روز به یادموندنی داشته باشیم.


همیشه دوست دارم روز تولدم یه جای جدید برم یا چیز جدیدی رو تجربه کنم. امسال چون تولدم وسط هفته بود ایران مال رو انتخاب کردم و فکر میکنم بهترین گزینه بود و فضای خیلی قشنگی داشت.








در نهایت هم یه شام خوشمزه کنار عزیزانم خوردیم و بدین ترتیب یه روز تولد خاطره انگیز برام رقم خورد که هیچ وقت از یادم نمیره. ممنون که هستین عشقای من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)