آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

روز مادر 97

1397/12/18 8:44
نویسنده : مامان آیلین
142 بازدید
اشتراک گذاری
دخترای عزیزم! کنار شما زمان و مکان برام بی معنا میشه و غرق دنیای کودکانه شما میشم. خنده های بی بهانه و از ته دلم رو مدیون شما هستم.
بهترین لحظات زندگیم رو با شما تجربه کردم. با شادیهای شما شادم و با غمهای شما, غمگین. نگاهم در نگاهتون گره خورده و دلخوش برق چشماتونم. عاشق احساسات لطیف دخترانه تون هستم و با شما روحم لطیف تر میشه.
چه خوبه که هستین عشقای من!
امسال اولین سالی بود که مادر بودن دو دختر گل رو تجربه میکردم و واقعا هم یه روز مادر به یادموندنی برام شد.
چند روز قبل از روز مادر, بابا ایمان بعنوان کادو برام چکمه خرید و بخاطر همین دیگه اون روز توقع کادوی دیگه ای نداشتم.
روز مادر بعد از اینکه آیلین از مدرسه برگشت یه نقاشی و جعبه کادو بهم داد و کلی منو سوپرایز کرد. از همه جالبتر نقاشی قشنگش بود که خودشو با راشین در حال دادن کادو به من کشیده بود.
جا داره از همسر عزیزم هم بخاطر این حس قشنگ, توجه خاص و سوپرایز خوب تشکر ویژه بکنم و همین جا بگم که خیلی دوستتون دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)