آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

اولین دیدار آیلین و آرال

1391/4/4 14:37
نویسنده : مامان آیلین
496 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم! چند وقت پیش توی نی نی وبلاگ سوال کردم که از مامانا کسی سمت خونمون هست؟ خوشبختانه یه نفر به عنوان مامان آرال پیام گذاشته بود که تازه به محله ما اومدن. دیروز بالاخره فرصت کردم بهشون زنگ بزنم و فهمیدیم که خیلی بهمون نزدیک هستند. توی پارک گلها با هم قرار گذاشتیم و عصر باهم رفتیم و آرال جونو دیدیم. بعد از آشنایی فهمیدیم نکات مشترک زیادی داریم و می تونیم دوستای خوبی برای هم باشیم. مطمئنم اگر شما هم یه کم بزرکتر بشید می تونید همباریهای خوبی برای هم باشید. البته آرال جون از تو بزرگتره و الان یکسال داره. در اولین دیدار که دوتاتون هم بعد از کمی ورجه وورجه کردن گرفتین خوابیدین، ببینیم در دیدارهای بعدی چیکار می کنید. نازنینم! همه تلاش ما، پدر و مادرها، خوشحالی و سعادت شماست.

آیلین و آرال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرال
5 تیر 91 1:31
خیلی خوشحالم که مامان آیلین جونو پیدا کردم آیلین جونم چه مامان خوبی داری خوش به حالت . از آیلین بگم که چقدر نازه و خوشگل یه روزه ندیدمش دلم واسش تنگ شده آیلین جونم دوست دارم .
انیس کوشولو
7 تیر 91 23:08
وای چه دوستی باحالی........ کاش و این همدان بی در وپیکر ما هم کسی رو داشتیم....