آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

خبر بد

1391/4/6 18:09
نویسنده : مامان آیلین
511 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم! این چند روز اخیر حسابی سرمون شلوغ بود. چون دایی علی، دایی مجید و خاله طاهره از خوی به خونمون اومدند و به احتمال زیاد این آخرین بار بود که دایی علی رو می دیدیم، برای اینکه تا چند روز دیگه میره انگلیس، پیش مهری جون و سپهر.

ضمنا دیروز تو رو گذاشتم پیش خاله طاهره تا یه سری به بیمه بزنم. ولی متاسفانه  تو بیمه خبردار شدم که درخواست مرخصی استعلاجیم فقط به مدت یک هفته تایید شده و بایستی تا دو هفته دیگه برگردم سر کار. اون لحظه تمام غم عالم ریخت روی سرم و بیشتر به خاطر تو که باید کجا و چجوری بزارم و برم، ناراحت بودم. دیروز واقعا احساس غربت کردم و از اینکه کسی رو اینجا نداریم غمگین شدم. ناراحتنگران باشه خدا بزرگه. امیدوارم یه راه حل خوب پیدا کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمه تهمینه
7 تیر 91 0:44
اون لپارو بخورم .خوش اخلاق عمه.
انیس کوشولو
7 تیر 91 23:05
واااااااااااای الهی........ نگو غریبی که دل منم میریزه کاری از دستم برات بر نمیاد جز اینکه بگم ایشاا...به قداست این ایام شعبان هر وقت پیشش نیستی هزار هزار فرشته خدا وامام زمان پشت وپناه عسلت باشه.... کاش خونه بغلیتون بودم میدادیش دست خودم
مامان آرال
8 تیر 91 1:29
امیدوارم کارت درست بشه تا بتونی بیشتر پیش نی نیت بمونی .