آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دختر نازگلم

1391/12/1 16:47
نویسنده : مامان آیلین
278 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز گلم! کم کم داری خیلی شیطون میشی و علاقه خاصی به دستگیره پیدا کردی، چون فهمیدی که هر دستگیره ایی رو که بکشی چیزهای زیادی هست که می تونی بیرون بریزی. البته منم از این موضوع استفاده میکنم و وسایلی رو که تو بیرون می ریزی، مرتب کرده و سر جاش میزارم یعنی یه جورایی توی خونه تکونی بهم کمک می کنی. بعضی وقتها هم شوخیت می گیره و دوست داری گازم بگیری و جالب اینجاست که اغلب بعد از شیر خوردن علاقمند به گاز گرفتن می شی و وقتی هم جلوت رو میگیرم عصبانی میشی. چه گازهای محکمی هم میگیری و معمولاً تا چند روز جاش می مونه. راستی دندون ششم از بالا سمت چپت هم داره در میاد که امیدوارم مبارکت باشه.

نازنینم! این روزا دوست داری خودت غذا بخوری و به همین خاطر نون رو قشنگ دستت می گیری و خالی خالی با اشتها می خوری و یا قاشق رو از دستم میگیری و خودت به سمت دهنت می بری. دیشب به خاطر این علاقه ات یه قاشق دیگه بهت دادم تا دستت بگیری و به قاشق من کاری نداشته باشی و من بتونم سوپت رو بهت بدم. یکدفعه دیدم تو هم سعی می کنی قاشق رو ببری دهن من و منم از فرصت استفاده می کردم و وقتی حواست پرت می شد برای دادن غذا به من، سوپت رو بهت میدادم. با این روش موفق شدم تمام غذات رو بهت بدم. عزیزم! خیلی خیلی دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)