آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شیر خواستن آیلین

1391/11/30 12:33
نویسنده : مامان آیلین
374 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرین تر از عسلم! چند روز پیش وقتی صبح از خواب بیدار شدی، به سمت من اومدی و با اون دستای نازت زدی به دستم تا بیدارم کنی و وقتی دیدی چشام رو باز کردم خیلی ناز بهم نگاه کردی و گفتی شیر شیر. اون لحظه دوست داشتم با تمام وجود فریاد شادی بزنم و هزار تا ببوسمت. ولی چون احساس کردم خیلی دلت شیر می خواد، سریع گرفتم بهت شیر دادم. عزیزم با کلمات نمی تونم حسم درونیم رو بیان کنم فقط می تونم بگم حاضر نیستم احساس اون لحظه رو با چیزی عوض کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرنوش
10 اسفند 91 11:50
عزیزززززم چه کار جالب و با مزه ای کرده.دیگه داره بزرگ میشه ماشالا.