آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دختر جگر گوشه ام

1391/12/5 14:15
نویسنده : مامان آیلین
411 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلم! هفته پیش عمو بابک اینا خونمون مهمون بودند که از بد شانسی اول بابا و بعد من شدیداً مریض شدیم و دعا دعا کردیم که حداقل به تو سرایت نکنه ولی متاسفانه مریض شدی و در تو هم به صورت اسهال و استفراغ ظاهر شد و با اینکه سریع بردیمت دکتر ولی پنج شنبه شب حالت خیلی بد شد و تمام طول شب بیدار بودیم تا اینکه مجبور شدیم ٦ صبح ببریمت بیمارستان و ناچاراً به زدن سرم رضایت بدیم. دخترکم! اونجا چقدر دلم برات سوخت و از اینکه در اون حال نمی تونستم برات کاری بکنم خیلی ناراحت بودم و حالم بدتر از تو بود. وای خدای من حتی نمی خوام به اون لحظه فکر کنم تا احساس اون موقع برام یادآوری بشه فقط از خدا میخوام دیگه هیچ وقت تکرار نشه.

دلبندم! تو اونقدر عزیزی که وقتی مادر جون فهمید حالت خوب نیست، اومد پیشمون و به برکت وجودشون حالت خیلی بهتر شد و خدا رو شکر داره رو به بهبودی هم میره. عزیزم! از اینجا بر دستان گرم و پرمهر مادر جون بوسه می زنیم و امیدواریم بتونیم جبران قطره ای از دریای بیکران زحماتش رو بکنیم.

اینم عکست با پارسا که یه لحظه آروم نمی گرفت تا یه عکس خوب ازش بگیریم و تو هم با تعجب به حرکاتش نگاه می کردی:

آیلین متعجب از کارهای پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)