آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

نقاشیهای آیلین

1396/2/10 11:17
نویسنده : مامان آیلین
224 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! امسال من بهترین کادوی تولدم رو از تو گرفتم و اون نقاشی خوشگلی بود که برام کشیدی.

 

 

وقتی میگن " دختر داشتن یعنی آخر خوشبختی " واقعا راست میگن. وقتی فهمیدی که تولدمه گفتی " مامان فردانه! من برات یه نقاشی می کشم و بهت کادو میدم ". جالبه که در توضیح نقاشیت که یکسری ساقه بدون گل هستن میگی " چند تا بچه بد اومدن و گلهای اینا رو کندن ".

عزیزم! یه بار هم دستبندم رو برداشتی و پرسیدی که گوشواره اون رو هم دارم یا نه. وقتی گفتم نه ندارم، خیلی ناز گفتی " اصلا غصه نخور. من خودم بزرگ میشم و برات میخرم ". من فدای این احساسات لطیف دختر گلم بشم.

 

 

اینم امضای مختص آیلین که جدیدا بالای نقاشیهاش میندازه. 

پسندها (4)

نظرات (2)

عمه فروغ
13 اردیبهشت 96 16:53
ای جانم هزارماشالله به این گل دختر بااحساسان شالله که خدا حفظش کنه براتون نقاشی ها هم خیلی قشنگ و عالی بود.دست مریزاد
دخترخاله سیما
29 اردیبهشت 96 10:30
ای جانم/ آفرین به آیلین جون که اینقدر هوای مامان جونش و داره واقعا که خیلی دختر مهربونی هیتی آیلین جون