آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شروع آموزش زبان ترکی

1394/4/13 11:54
نویسنده : مامان آیلین
1,666 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! قبل از اینکه به دنیا بیایی قصد داشتم که باهات ترکی حرف بزنم. ولی بعد از به دنیا اومدنت و مشورت با چند نفر به این نتیجه رسیدم که بزارم اول زبان فارسی رو یاد بگیری و بعدش زبان دوم رو شروع کنم. به همین خاطر تقریبا از اوایل اردیبهشت ماه امسال شروع به صحبت به زبان ترکی کردم تا کم کم ترکی رو هم یاد بگیری. چون مطمئنم وقتی که بزرگ بشی، خیلی از این موضوع خوشحال و راضی خواهی بود.

دلبندم! فکر میکردم اولش سخت باشه تا مفاهیم اولیه رو یاد بگیری ولی جالبه که دیدم خیلی چیزها رو متوجه میشی و نیاز به توضیح نیست. هر چقدر هم جلوتر میریم بیشتر متوجه میشی و حتی بعضی لغات رو تکرار میکنی. چند تا شعر کودکانه ترکی هم برات دانلود کردم و الان تیکه هایی از شعرش رو میخونی.

 

 

آیلین جونم! اخیراً به مناسبت تولد آرال جون به رستوران دعوت شدیم که موسیقی زنده داشت و به همگی، به خصوص به شما بچه ها خیلی خوش گذشت و یه شب به یادموندنی شد. ولی از بس شیطونی کردین، متاسفانه نتونستم عکسهای خوبی ازتون بگیرم.

 

 

عزیزم! خاله افسانه برات از بادکنهای دراز ( به قولی بادکنک ماری) با تلمبه بادش خریده بود. خیلی از باد کردنشون با تلمبه خوشت میومد و تا چند روزی با اونا مشغول و سرخوش بودی. جالبه که همین جا بگم از همون بچگی، اصلا از ترکیدن و ترکوندن بادکنک خوشت نمیاد.

 


 

پسندها (2)

نظرات (1)

آبجی نگار
18 تیر 94 17:13
خیلی کار خوبی میکنید و دختری هم بعد ها خیلی خوشحال میشه چون من ترکی بلد نیستم هر وقت کسی ترکی صحبت میکنه فک میکنم داره غیبت منو میکنه(چه بدگمان) پیش ماهم بیاید