آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

لغتنامه آیلین

1392/11/14 10:57
نویسنده : مامان آیلین
197 بازدید
اشتراک گذاری

ناز گلم! این روزا سوال کردنت زیاد شده و مدام دستت رو روی اشیا مختلف میزاری تا من اسمشون رو بهت بگم یا وقتی توی تلویزیون کارتون میبینی، ازم میخوای که برات توضیح بدم. مخصوصاً کارتون باب اسفنجی رو خیلی دوست داری و مدام میخوای که اسمش رو برات تکرار کنم.

نازنینم! جونم برات بگه الان کلماتی مثل بمپ (برف)، بر (برگ)، لا (بالا)، بله، دالی رو میگی و سعی میکنی اعداد رو هم با استفاده از انگشتات بشماری. همچنین جملات دو کلمه ای مثل " نی نی افتاد " یا " نی نی لا لا " رو اخیراً زیاد بکار میبری.

** عزیزم! چیزهای زیادی در دستانم نگه داشته بودم، ولی همه را از دست دادم

اکنون تنها آنچه را که به خدا سپرده بودم، دارم

پس دلبندم! شادمانیت را به خدا می سپارم.

راستی این عکسهات رو اخیراً خاله الناز بهم نشون داد که با دیدنشون حس عجیبی بهم دست داد. بهمین خاطر دوست داشتم برای تو هم بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)