آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

دلنوشته های مادرانه

1392/11/6 18:03
نویسنده : مامان آیلین
345 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، پاره تنم! چه بنویسم که کلمات از بیان احساس درونیم نسبت به تو عاجز و ناتوان هستند. تنها می توانم بگویم که تک تک وجودت رو می پرستم و از صمیم قلب، تمام کارها و رفتارهایت را تحسین میکنم.

دلبندم! من عاشق آن لبخند زیبایت هستم که به محض بیدار شدن از خواب و باز کردن چشمانت، نثارم میکنی و یک انرژی ماورایی در کالبدم میدمی.

نازنینم! من دیگر فراموش کرده ام که قبل از پا گذاشتنت به این دنیای خاکی، چگونه لذت زندگی را تجربه میکردم. زیرا که اکنون تصور زندگی بدون عطر وجودت، برایم امکانپذیر نیست و بدون تو، سرگردانی در بیابان زندگی، بیش نیستم.

نفسم! این عین حقیقت است که تو را " نفسم " خطاب میکنم چون لحظه ای بی تو، نفسم میگیرد و زندگی برایم تیره و تار می شود. تو روح منی و من بی تو، مجسمه ای بیش نیستم.

با جوهر خون، در دفتر عشق می نویسم:

                                                                " نفسم! بینهایت دوستت دارم "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فائزه
7 بهمن 92 16:57
ماشاالله به دختره خوشگل و ناز قریونت برم بازی میکنی
سید عباس مجابی
14 بهمن 92 0:05
سلام به نظر من آیلین یکی از زیباترین اسم های عالمه احسن به پدر و مادر آیلین. والله من هنوز مجردم ولی همیشه فکر می کنم اگه روزی می خواستم اسم دختری رو اتخاب کنم حتما آیلین رو انتخاب می کردم اسم پسر رو هم آیدین. ممنون خدا آیلین کوچولو رو براتون حفظ کنه.