آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

خوابیدن آیلین در اتاق خودش

1392/8/5 19:03
نویسنده : مامان آیلین
235 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم! چند وقتی هست که دیگه مستقل شدی و توی اتاق خودت می خوابی. البته اولش تند تند بیدار میشدی. ولی الان دیگه عادت کردی و تا 4 یا 5 صبح یکسره می خوابی. یه چند باری هم تا خود صبح خوابیدی و من یکدفعه چشمم رو باز کردم و دیدم هوا روشن شده و تو هنوز در خواب نازی. 

برای خودم هم سخت بود چون خیلی نگرانت میشدم و مدام بیدار میشدم و میومدم چکت میکردم تا نکنه ملافه ات رو پس زده باشی یا سرت بد افتاده باشه. ولی خدا رو شکر زود به به اتاق خودت عادت کردی.

دلبندم! ضمناً وقتی بیدار میشی بدون اینکه گریه کنی، خیلی قشنگ منو صدا میکنی و منتظر رفتنم میشی و با دیدن من خیالت راحت میشه و دوباره سرت رو میزاری و میخوابی.

    عزیزم! فراتر از آنچه در فکرها بگنجد، دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

samaneh
5 آبان 92 19:44
آفرین آیلین جان که مستقل شدی من تا حالا ندیده بودم بچه ای به این زودی توی اتاق خودش بخوابه.واقعا که آیلین جون بچه ی فهمیده ای هست مامان ایلین جونو باید تحسین کرد که همچین کودکی تربیت کرده