آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شرح حال آیلین جونم

1392/8/8 18:53
نویسنده : مامان آیلین
228 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین عزیزم! دلم برات بگه از کارهای جدیدی که یاد گرفتی:

- وقتی ازت میپرسم گاو چی میگه؟ خیلی ناز میگی " ما ".

- وقتی ازت میپرسم اسب چیکار میکته؟ خیلی قشنگ ادای شیهه کشیدن اسب رو درمیاری.

- یاد گرفتی که از صندلی بری بالا و به همین خاطر این روزا برای صبحانه خوردن، میری سر میز و بعد از بالا رفتن از صندلی، منتظر چای و کره و مربای خوشمزه میشی و با اشتهای تمام نوش جان میکنی.

- با شنیدن صدای کوچکترین آهنگ، شروع به رقصیدن میکنی و جرکات خیلی بامزه ای از خودت درمیاری. واقعاً نمیدونم اینارو از کجا یاد گرفتی.

- این روزا چشمات رو میبندی و تا جایی که می تونی راه میری و بعدش باز میکنی و دور و برت رو چک میکنی و دوباره می بندی و به راهت ادامه میدی.

- خیلی خوب به مهدت عادت کردی و وقتی صبح میبرمت مهد کودک، دیگه پشت سرم گریه نمی کنی و مربیات رو هم با شیرین کاریهات، کلی میخندونی. وقتی هم میام دنبالت، از دیدنم ذوق میکنی و سریع پرنده های اونجا رو بهم نشون میدی و میگی " جی جی ". 

- من و بابا جون از دیدن فیلمهایی که توی مهد کودک از ماساژ دادن و شیرین کاری هاتون گرفته بودن، کلی لذت بردیم و از اینکه این مدت رفتی مهد کودک خوشحالیم. نکته جالب ابن جا بود که وقتی داشتیم فیلمها رو میدیدیم، سعی میکردی بری توی تلویزیون و از اینکه نمی تونستی بری پیش بچه ها، ناراحت میشدی. این خودش بخوبی نشون میده که چقدر محیط اونجا و همبازیهات رو دوست داری و از بودن در چنین جمعی چقدر لذت میبری. عزیزم! همه این فیلمها رو برات نگه میدارم تا تمام شیرینی کودکیت رو با تمام وجودت لمس کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرال
30 آبان 92 16:10
سلام دلم واسه آیلین جون تنگ شد ماشالله واسه خودش خانوم شده