آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

اولین شونه کردن

1391/3/3 18:33
نویسنده : مامان آیلین
641 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم! دیروز برای اولین بار موهاتو شونه کردم. مثل اینکه تو هم خیلی خوشت اومده بود چون میخندیدی و صدا در می آوردی. قیافت هم خیلی با مزه شده بود، مثل به مثبتها شده بودی. وقتی داشتم موهاتو شونه می کردم، یاد مامان خودم افتادم که چقدر برای شستن و شونه کردن موهای ما زحمت می کشید و بلند می کرد و تا اونجایی که یادم میاد موهام، همیشه بلند و زیبا بود. همیشه موهامونو باگل سرهای خوشگل می بست. البته باید بگم مامانم 5 تا دختر داشت و برای همه ما این کارارو میکرد. از اینجا دستانش را می بوسم و می گویم مامان جان خیلی دوستت دارم.

عکس آیلین با موهای شونه کرده

دیشب هم مثل دخترهای خوب زود خوابیدی ولی ساعت 1 شب یا گریه و جیغ بدی بیدار شدی. من و بابا خیلی ترسیدیم، تا الان اونجوری گریه نکرده بودی. مثل اینکه دلت درد گرفته بود، با این حال زود هم گرفتی خوابیدی. اون لحظه می خواستم تمام دنیا رو بدم ولی تو خوشحال و راحت باشی. عزیزم! دنیا بدون تو برامون معنی نداره.

عکس در 56 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان روژان
9 خرداد 91 21:37
عزیزم اینجا مثل گل شدی