آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

جشن تولد

1391/3/3 18:35
نویسنده : مامان آیلین
474 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جان! دیروز به خاطر اینکه تولد مامان، خاله فرزانه و عمو نوید به هم نزدیکند جشن تولدمون را با هم، تو خونه خاله الناز جشن گرفتیم. جای بابا هم خیلی خالی بود. تو هم در طول اون مدت نی نی خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی البته آخر شب دل درد گرفته بودی و نمی خوابیدی. با کلی تلاش و دادن گریپ میکسچر و عرق نعنا و ... تونستیم ساعت 2 تو رو بخوابونیم. جالبی موضوع این بود که تو بغل می خوابیدی و تا میگذاشتیم سر جات بیدار میشدی.

ولی دختر عزیزم! تمام این شب بیداریها و زحمتها برای من شیرین هستند و با دیدن یه لبخند تو به کل فراموش میشوند.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله رادمهر(مامان نگار)
26 فروردین 91 16:06
سلام مامان آیلین
دخترخیلی نازی دارید
فکرمی کنم چند روزی از دخترمن کوچیکتر باشه درضمن من هم متولد شهر خوی هستم
خوشحال میشم از وبلاگ دخترمن هم دیدن کنید
بااجازتون من شمارو لینک میکنم





مامان آیلین
8 اردیبهشت 91 17:32
سلام مامان نگار خیلی ممنون. خوشحالم از اینکه همشهری هستیم. حتما از سایت دخترتون دیدن میکنم.