آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد بهترین مادر دنیا

1391/7/10 14:13
نویسنده : مامان آیلین
335 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! دیروز تولد چندین عزیز از جمله مادر جون، سمیرا و دنیا جون بود. از اینجا به همشون تبریک میگیم و امیدواریم در مسیر زندگیمون همیشه همراه ما باشند و تبریک خیلی ویژه به مادر جون میگیم که با زحمات بی دریغش همیشه ما رو شرمنده کرده و طعم واقعی یه مادر مهربون رو به ما چشونده. فکر نمیکنم هیچوقت من بتونم مادری مثل ایشون باشم. به نظر من بهترین مادر دنیاست. امیدوارم تو هم که بزرگ شدی همین احساس رو نسبت به من داشته باشی.

دیشب هم خونه دایی مهدی اینا رفتیم و تجدید دیداری با دایی ها و خانوادشون کردیم. اونجا وقتی همه داشتند حرف میزدن، تو هم با صدای بلند آواز میخوندی و تاب تاب عباسی و به بهی رو همزمان انجام میدادی. دخترم! کلاً روابط عمومیت خوبه و با همه سریع دوست میشی. حتی در کمترین لحظه ای که سوار آسانسور میشیم، جلب توجه میکنی یا خیلی مواقع که بغلم هستی می بینم با نفر پشت سرمون بازی می کنی و می خندی. عزیزم! فکر کنم این اخلاقت به مامانت رفته.چشمک

نازنینم! بهت افتخار می کنم و از گرمای وجودت، سرشار از لذتم.

آیلین نازنین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)