آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

۲۵ ماهگی راشین

1399/1/21 16:33
نویسنده : مامان آیلین
398 بازدید
اشتراک گذاری
راشین نازنینم خیلی شیرین زبون و بانمک شده و دختر خیلی مهربونیه. خیلی با احساس با عروسکهاش بازی میکنه و معمولا دوست داره اونارو، با خودش هر جایی ببره. اخیرا که هر بار میریم حموم، یکی از عروسکهاش رو هم با خودش میاره و میشوره. تاب سوار میکنه و هلشون میده و یا کنار خودش میزاره و تاب سواری میکنه.

راشین حموم رو خیلی دوست داره و تا میفهمه که میخواهیم بریم حموم، سریع لباسهاشو درمیاره و دیگه نمیزاره کار دیگه ای بکنی و شروع به آب بازی میکنه. هر بار هم با چیزایی مثل حباب سازی، رنگ انگشتی و غیره مشغولش میکنم. جدیدا هم بعد از حموم که میخوام لباساشو بپوشونم، از دستم فرار میکنه و میگه " مامان هلولا اومد ".


راشین خیلی بستنی دوست داره و هر وقت ما میخواهیم بریم بیرون، بهمون سفارش بستنی میده. البته کلمه بستنی رو نمیگه، و ادای لیس زدن بستنی رو درمیاره. اینم قیافش بعد از خوردن بستنی:


راشین دوست داره هر کاری که آیلین میکنه انجام بده و یه جاهایی رقابتهای بامزه ای دارند. مثلا تا آیلین میره مسواک بزنه، راشین هم سریع مسواک و خمیر دندون رو میگیره و دندوناش رو مسواک میزنه. خیلی هم دوست داره که مدام خمیر دندون بزنه و بخوره و سر این موضوع همیشه چالش داریم.
بعدش که آیلین میخواد بخوابه، راشین هم شیرجه میزنه توی تخت آیلین و کلی با هم بازی و شیطنت میکنند و از ما هم میخوان که هیولا بشیم و اونارو بخوریم. به عبارتی آخر شب تازه هیجانی میشن و خوابیدنشون طول میکشه.
راشین کتاب خوندن رو دوست داره و معمولا عکسهای کتاب رو نگاه میکنه و به زبون خودش توضیح میده. اینجا هم به آیلین گفتم بیا با کتاب ازت عکس بگیرم، راشین هم سریع کتابش رو برداشت و کنار آیلین ایستاد تا عکس بگیرم.


هنوز هم راشین بعضی وقتا شال و کلاه میکنه و میخواد بره برای عروسکش " عام ( شکلات )" بخره.


این روزا که بخاطر کرونا خونه میمونیم، راشین بازم میره سراغ کشوها و همه وسایلشون رو میریزه بیرون. از همه بدتر اینکه وسایل آرایش منو برمیداره و به خودش میماله.


راشین نقاشی کردن رو خیلی دوست داره و یکی از سرگرمیهای مورد علاقه اشه. البته منظور از نقاشی، خط خطی کردنه. ولی اخیرا یه نقاشی شبیه آدم کشید و وقتی خطهای بالا سرش رو می کشید خیلی بامزه گفت " اینا موهای آقایه ".
چند روز پیش هم با آبرنگ مشغول رنگ کردن شد و اولین نقاشیهای خودش رو ثبت کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)