آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین و کامپیوتر

1391/4/13 11:58
نویسنده : مامان آیلین
640 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جان! دیروز پای کامپیوتر نشسته بودم که تو از خواب بیدار شدی. به همین خاطر تو رو هم آوردم بغلم و جلوی کامپیوتر نشوندم. تو هی سعی می کردی به سمت صفحه کلید بری و روی دکمه ها دست بزنی. من هم برات یه صفحه ورد باز کردم و تو این کلمات رو تایپ کردی. « خههههههههههههههههو.............ت7هاغر56یطططططططططططططسشی  ./ ..  ر ل قققظقققققققققققققققققق » عزیزم! به چه زبونی نوشتی؟ فکر کنم به زبون نی نی ها باشه. قهقهه 

آیلین با کامپیوتر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 12:24
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php تا پایان رای گیری زمانی باقی نمونده ، پس زمان رو از دست ندین و به آرینا با کد 260 رای بدهید.
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 12:25
مهندس کوچولو یه عالمه
مامان آرینا موفرفری
13 تیر 91 15:33
سلام دوست گلم ممنون که اومدی پیشمون.منم از اشنائی با شما خیلی خوشحالم.شما هم لینک شدی عزیزم.
انیس کوشولو
15 تیر 91 11:41
وای خدای من فیگور دقت کردنشو.............


سلام.از اینکه بهمون سر می زنید ممنونیم. دختر شما هم نازه. خدا حفطش کنه.
nafiseh
26 تیر 91 17:06
ey junam kuchuluuuuuuuuuuuuu...... gushvarasho......