آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

رفتن آيلين به كلاس بالاتر

1393/1/30 9:56
نویسنده : مامان آیلین
262 بازدید
اشتراک گذاری

آيلين عزيزم! بعد از تعطیلات نوروز که برگشتی مهد کودک، به کلاس بالاتر رفتی. همانطوری که مربیت میگه خیلی خوب با محیط  و بچه های جدید  اخت شدی. الان دیگه صبحها مثل دخترهای بزرگ رفتار میکنی و خودت قشنگ دستت رو از نرده ها میگیری و از پله ها میری بالا و برای منم دست تکون میدی و خیلی ناز میگی " بابای ".

بعد از ظهر هم که میام دنبالت، با دیدنم کاملاً هیجان زده میشی و سعی میکنی تندتر از پله ها بیایی پایین و دستات رو باز میکنی و دور گردنم حلقه میزنی و  محکم بغلم میکنی و می بوسی. جالبه که توی مسیر برگشت سعی میکنی اتفاقات اون روز رو به زبون خودت برام تعریف کنی و از چند کلمه ای که واضح میگی، می تونم حدس بزنم که چه کارهایی کردی.

دلبندم! یکی از کارهایی که در مسیر برگشت انجام میدی اینه که اعداد رو میشماری و میگی " 2، 3، 4، 6، 9، 10 " و  با دیدن گل و درخت و فرفره که توی مسیرمون هستن، بهشون اشاره میکنی و ازم میخوای اسمشون رو بهت بگم.

راستی تا یادم نرفته بگم که این روزها تکیه کلامت شده " آهان ". به طوریکه هر کاری میکنی یا هر چیزی رو میبینی، خیلی بامزه میگی " آهان ایناش (ایناهاش) ".

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان و بابا
13 اردیبهشت 93 19:17
ایلین جون خیلی نازه و دوست داشتنی واسش اسفند دود کن بوووووووووووووووس ممنون که به ما سر زدین امید وارم زود به زود به هم سر بزنیم
مامانی آیلین
16 اردیبهشت 93 17:48
چقد نازو آرومی خاله به آدم آرامش میدیبه آیلین منم سر بزن خاله