آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

درد دلهای مادرانه

1392/2/20 21:57
نویسنده : مامان آیلین
298 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم! در سال جدید به خاطر اینکه بیشتر کنارت باشم، نرفتم سرکار و پیشت موندم تا کاملاً ازت مراقبت کنم و تمام تمرکزم روی بزرگ کردن تو باشه. در این مدت با هم همراه بودیم و با هم حرف می زدیم، بازی می کردیم، پارک می رفتیم ، تلویزیون می دیدیم و ... . در این فرصت هم سعی کردم کاری پیدا کنم که به خونه نزدیک باشه و رفت و آمد برای هر دومون راحتتر باشه. حتی یه کاری نزدیک بلوار فرحزاد پیدا کردم و نزدیکش یه مهد کودک مناسب گیر آوردم و با هم رفتیم دیدیمش. ولی به خاطر زیاد بودن ساعت کاریش و بیمه نکردن نرفتم. حتی خواستم یه مهد کودک نزدیک به خونه یا خارج از طرح پیدا کنم ولی اغلب زیر ٣ سال قبول نمی کردند.

در عین حال هم از شرکت قبلی مدام تماس می گرفتند تا جهت ادامه کار مشغول شوم و در نهایت به خاطر اینکه با شرایطمون کنار اومدند، از ١٥ اردیبهشت دوباره رفتیم سر کار و تو هم به همان مهد کودک قبلی برگشتی. الان دیگه از شنبه تا چهارشنبه سر کار می ریم و تا ساعت ٣ می مونیم. روزهای زوج هم ما تا بالای سید خندان میاییم و اونجا با ماشین شرکت میان دنبالمون و بعد از ظهر هم ما رو تا نزدیک ماشین می رسونن.

ضمناً چون این مدت بهم خیلی وابسته شدی، وقتی بردمت مهد، گریه کردی و دلم رو کباب کردی ولی الان کم کم داری بهش عادت می کنی. مربیات هم خیلی باهات کنار اومدن و روزهای اول هوات رو داشتن و ظاهراً اغلب ازشون می خواستی که بغلت کنن.

دختر عزیزم! هدفم از اینکه اینها رو برات توضیح دادم این بود که بدونی تمام تلاشم به خاطر آسایش و آرامش توست و تا جایی که بتونم شرایط رو برات هموار می کنم. امیدوارم یقین داشته باشی که همه کارهامون فقط به خاطر سعادتمندی توست.

اینم عکست وقتی که با هم رفته بودیم شرکت:

آیلین در شرکت مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)