آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین و پیشرفتهایش

1392/1/9 10:51
نویسنده : مامان آیلین
286 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! از زمانی که رفتیم مسافرت تا بر گردیم کلی حرکات جدید انجام میدی و پیشرفتت کاملاً محسوسه. از جمله اینکه خیلی حرفه ای سینه خیز میری و شروع به چهاردست و پا رفتن هم کردی. از دیوارها و لبه ها می گیری و خودت رو به جایی که می خواهی می رسونی. ضمناًخیلی راحت از حالت خوابیده بلند میشی و میشینی. به قول بابا جون، مثل اینکه همه این کارها رو بلد بودی و یکدفعه رو کردی.

نفسم! تقریباً می تونم بگم آینه تمام نمای ما شدی و هر کاری که اطرافیان انجام میدن سریع یاد می گیری و تکرار می کنی. از اونجایی هم که خیلی دختر باهوشی هستی، معمولاً با یکبار دیدن به نحوه کاربرد وسایل پی می بری.

ووروجک من! علاقه خاصی هم به بستن در ظروف و بطری داری و تا می بینی کسی در چیزی رو باز کرد سریع می گیری و روش میزاری و سعی می کنی ببندیش. جدیداَ هم یاد گرفتی چطوری در قطره ها رو باز کنی. از طرفی مهارت بسیاری در کندن برچسب وسایل داری و خیلی حرفه ای ناخنت رو میندازی و برچسب رو میکنی.

جیگرم! از موقعی که یکسالت شده می تونم بگم تقرباً همه چیز می خوری و خوشبختانه از بیشتر مزه ها خوشت میاد. در ایام عید هم که چایی و شکلات پایه ثابت پذیرایی ها در دید و بازدید بود، باعث شد طعم اونها رو هم بچشی و با شکلات و شیرینی آشنا بشی. الان دیگه خودت می تونی جلد شکلات رو باز کنی و نوش جان کنی. راستی توی این مدت دندون هشمت هم از پایین سمت چپ بیرون اومد که مبارکها باشه.

عزیزم! بی نهایت دوستت داریم.

آیلین بعد از خوردن شکلات

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)