آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

سومین دندون آیلین

1391/10/1 13:38
نویسنده : مامان آیلین
275 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم! دندون جدیدت مبارک!

به سلامتی سومین دندونت هم جوونه زد. چند روز پیش دیدم لثه هات رو بهم می مالی و صدای قرچ قرچ بهم کشیده شدن دندون روی همدیگه شنیده میشه. برای همین سریع دهنت رو نگاه کردم و با کمال تعجب دیدم یه دندون ریز و کوچولو توی لثه بالایی سمت چپ بیرون زده.

عزیزم! هزار تا می بوسمت و هزاران بار می گویم دوستت دارم دختر نازم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیراد وعمه لیلاش
1 دی 91 13:58
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان ساجده
1 دی 91 14:01
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
مامان آرال
1 دی 91 18:29
سومیت دندونت مبارک آیلین جون