آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین و باد بزن

1391/8/4 23:20
نویسنده : مامان آیلین
293 بازدید
اشتراک گذاری

ای تمام هستی من! دیروز مهد کودک یه پوشه بهم داد که داخلش نقاشی دست و پای ناز و کوچولوت به همراه یه کتاب با عنوان "صد بازی با نوزاد" بود. موضوع خنده دار اینجاست که تا رسیدیم خونه، اون قسمت از کتاب که مربوط به سن تو بود رو خوندم که یکی از اونها باد زدن کودک با بادبزن بود. من هم سریع باد بزن رو برداشتم و شروع به باد زدنت کردم. ضمناً نوشته بود که باد بزن رو به نوزاد بدهید تا این کار رو تمرین کنه. من هم بهت دادم ولی چقدر از این کارم پشیمون شدم چون دیگه ازت نمی تونستم پس بگیرم. از یکطرف خوابت میومد و از طرف دیگه دلت نمیومد ولش کنی. دیگه در مورد این قسمت قضیه، چیزی توی کتاب ننوشته بود.چشمک چشمک

آیلین با بادبزن

کتاب و نقاشی دست و پای آیلین

امروز هم توی مهد کودک النگو دستت کرده بودند و موهاتو خوشگل بسته بودند. عزیزم! خیلی خوشگل و ناز شده بودی و مدام به النگوهای دستت نگاه میکردی.

آیاین ناناز

آیلین ملوس

آیلین خوشگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه تهمینه
9 آبان 91 15:31
چه خرگوش کوچولوی خوشمزه ای.
لیلا
10 آبان 91 14:09
عزیزم خیلی ناز شدی .اگه اونجا بودم حتما میخوردمت. قربون موهای نازت بشم که بستیشون.

کی بشه پارسا هم مثل تو بتونه بشینه



ممنون عزیزم! امیدوارم پارسا هم هر چه زودتر بزرگ بشه و دل درداش کم بشه. البته این دل درداش به خاطر شکمو بودنشه. به امید دیدار