آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

عکس آیلین روی جلد مجله زیبایی

1391/8/1 20:28
نویسنده : مامان آیلین
2,274 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم! دیشب خاله نسیم خیلی با ذوق و شوق تماس گرفت و خبر چاپ شدن عکست رو در مجله زیبایی بهمون داد. به همین خاطر امروز صبح بعد از گذاشتنت توی مهد کودک، به دکه روزنامه فروشی رفتم و مجله رو دیدم. اون لحظه احساس عجیبی داشتم و دلم می خواست به هر کس که از اونجا رد میشه، بگم ببینید این عکس دختر منه.

وقتی خاله نسیم مجله رو برام آورد، دیدم که داخل مجله هم یکی از عکسات در مطلبی به عنوان " مراقب هدیه خداوند باشید" چاپ شده. خلاصه که کلی ذوق کردم و خستگی از تن من و خاله نسیم که خیلی پیگیر این موضوع بود، در اومد. لذا جای داره از خاله نسیم و مجله خانواده سبز، کمال تشکر و قدردانی رو بکنم. البته بایستی توضیح بدم که مجله زیبایی، زیر مجموعه مجله خانواده سبز است.

عزیزم! امیدوارم در آینده به خاطر موفقیتهای بزرگ، عکست در نشریات چاپ بشه.

عکس آیلین در مجله زیبایی

عکس آیلین داخل مجله زیبایی

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله نسیم
3 آبان 91 15:54
عزیز دلم امیدوارم همیشه شاهد درخشیدن نام تو بر همه عرصه های پیش رو در زندگیت باشم از صمیم قلب آرزوی سلامتی وسعادتمندی زیر سایه خداوپدر ومادر مهربونت را دارم .
مامان آرال
7 آبان 91 17:44
وای آیلین جونم چقدر عکست خوشگل شده منم برات در تمام مراحل زندگی آرزوی موفقیت میکنم