آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

رقابت آيلين با مامان فردانه

1393/3/1 18:21
نویسنده : مامان آیلین
262 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! به طور کلی در این سن مدام در حال مقایسه کردن خودت با من (مامان فردانه) هستی. به عنوان مثال به دستهای من نگاه میکنی تا ببینی من لاک دارم یا نه و اگه ناخنهای خودت لاک نداشته باشن، سریع می پری و لاک رو از کشو برام میاری و ازم میخوای که به ناخنهای تو هم لاک بزنم. اونقدر هم مواظب اونا هستی که تا مدتها دستات رو بی حرکت به سمت بالا میگیری تا خشک بشن.

همچنین وقتی می بینی که من دستبندی، انگشتری و ... دارم، به من می فهمونی که تو هم میخوای از این زیور آلات داشته باشی. به خصوص از النگوهات خیلی خوشت میاد و وقتی دستت میکنم، مدام تکونشون میدی تا صداشون دربیاد.

دختر گلم! این روزها علاقه زیادی به عینک زدن پیدا کردی و شاید دلیلش این باشه که بعضی وقتها می بینی كه من عینک زدم. جالبتر از همه اینه که عینک رو در مدلهای مختلف بکار می بری. مثلاً روی سرت یا زیر چونه ات میزاری و ژست میگیری و از دیدن خودت توی آینه ذوق میکنی. ( واقعاً نمی دونم اینا رو از کجا یاد گرفتی )

 

آيلين با عينك آفتابيش

پسندها (4)

نظرات (1)

مامانی آیلین
3 خرداد 93 14:07
چقد شیرینی تو دخملدختر منم کارهای منو تکرار می کنه