آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آشنایی با مجله شهرزاد

1391/7/21 13:23
نویسنده : مامان آیلین
433 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! چند روز پیش از طریق خاله لیدا، با مجله شهرزاد آشنا شدم و وقتی اونو خریدم دیدم که چه مجله خوبی است و علاوه بر مطالب خواندنی و مفیدش، عکس نی نی ها رو هم به عناوین مختلف چاپ کرده است از جمله عکس نی نی خاله ندا، رادمهر جون رو. من هم چندتا عکس خوشگلت رو براشون فرستادم. امیدوارم در شماره بعدی چاپ بشه و ما رو خوشحال کنه. در اینجا از خوانندگان عزیزمون هم دعوت می کنیم این مجله رو برای یکبار هم که شده بخوانند و مطالبش رو ارزیابی کنند. مطمئنم که همه نظر من رو تایید می کنند.

ضمناً با انگیزه شرکت در مسابقه عکسخند مجله شهرزاد، بالاخره موفق شدم یه عکسی ازت بندازم که بخندی و اون دوتا دندون خوشگلت هم بیفته. عزیزم! قربون اون دوتا دندون مروارید سفیدت برم.

آیلین با دو تا دندون خوشگلش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمو بابک
21 مهر 91 15:45
عمو قربون اون خنده قشنگت بره عزیزم کی بشه بتونم بیام ببینمت عزیزم اون دو تا لپ توپولتو ماچ کنم.
مونا
22 مهر 91 12:59
وای چه بزرگ و نازشده مموشی. از طرف من یه ماچ محکمش کن.