آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

روز جهانی کودک

1391/7/17 19:37
نویسنده : مامان آیلین
345 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! روزت مبارک! تو کودک ناز و شیرین مایی.

بشنو از من کودک من                        پیش چشم مرد فردا   

 زندگانی، خواه روشن، خواه تیره       هست زیبا، هست زیبا، هست زیبا

دیروز نمایشگاه فرش رفته بودم که خاله فرنوش خبر برپایی نمایشگاه کودک و مادر رو هم بهم داد. من با وجود اینکه خیلی خسته بودم و نای حرکت نداشتم، ولی به عشق تو رفتم و به مناسبت روز جهانی کودک برات لباس و کتاب پازل و چندتا سی دی آموزش زبان گرفتم. معلوم بود که از کتاب پازل خیلی خوشت اومده، چون وقتی تو راه برگشت اونو بهت دادم محکم بغلش کرده بودی و با اینکه خوابت برده بود ولی ولش نمی کردی. بعداً هم وقتی ازت می گرفتیم گریه می کردی. عزیزم! امیدوارم از همه کادوهات خوشت بیاد.

امروز وقتی از سر کار برگشتم، دیدم کلید خونه رو ندارم و از بابا خواستم که برامون بفرسته. ما هم تو این فاصله رفتیم حیاط و کلی با هم بازی کردیم و لذت بردیم. کودکم! خیلی خیلی دوستت داریم.

آیلین در حال خواب با کتاب پازلش

کادوهای آیلین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله پروانه
18 مهر 91 21:03
عزیزم روزت مبارک.خیلی خوشگل شدی.امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشی.یک دنیا دوست دارم.می بوسمت:
مامان آرال
19 مهر 91 18:19
سلام آیلین جونم روزت مبارک چه کادوهای خوشگلی گرفتی