آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

تولد بابا جون

1391/4/30 21:52
نویسنده : مامان آیلین
616 بازدید
اشتراک گذاری

آیلین جونم! دیروز صبح تو رو گذاشتم مهد کودک و خودم هم رفتم سر کار. نزدیک ساعت ١٢ یه جلسه پیش اومد و نتونستم بیام دنبالت. به همین خاطر به خاله نسیم گفتم که بیاد تو رو از مهد برداره و با مهد کودک هم هماهنگ کردم. خاله نسیم هم که خیلی وقت بود تو رو ندیده بود و فقط عکساتو توی وبلاگ دیده بود فکر میکرده که خیلی بزرگ شدی و با اینکه تو توی بغل مربیت بودی گفته که آیلین رو بیارین ببرم. اونا هم شک کرده بودن و دوباره با من تماس گرفتن تا مطمئن بشن.

برای ناهار هم رفتیم خونه خاله نسیم و امیرعلی جون از دیدنت خیلی خوشحال شد و تقریبا همه عروسکهاشو آورد و دور تو چید. امیرعلی خیلی مهربون بود چون هر کدوم از عروسکها و ماشیناشو بهت نشون میداد و تو میخندیدی، می گفت معلومه از این خوشش اومده، پس این رو براش ببرید خونتون. تو هم از حرکت دادن عروسکهاش و صدا در آوردنش خوشت میومد و ذوق میکردی.

شب هم به مناسبت تولد بابا، شام رفتیم بیرون. اونجا هم بهت یه بادکنک دادن و از اینکه بهش دست میزدی و اون قرچ قرچ صدا میداد تعجب میکردی. از اینجا میگیم:

بابا جون! تولدت مبارک. خیلی دوستت داریم. قلبقلب

آیلین با بادکنک خوشگلشآیلین با بادکنک صورتیآیلین و امیرعلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)