آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

امید زندگی من

1391/4/28 14:43
نویسنده : مامان آیلین
555 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنیم! امروز صبح که از خواب بیدار شدم، خیلی دلم گرفته بود و حال و حوصله هیچ کاری رو نداشتم. ولی وقتی تو از خواب بیدار شدی و با اون چشمای خوشگلت توی چشام نگاه کردی و خندیدی، مثل اینکه همه دنیا رو بهم دادن و انرژی تازه ای به من دادی.

عزیزم! تو نور امید زندگی منی. 

آیلین، امید زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آرام
28 تیر 91 18:41
سلام مامان آیلین جون. ای خداااا این دختر چقدر ملوسه ماشاا... مامانی چی خوردی که کوچولوت اینقدر خوشگل شده. اونقدر دوست داشتم که الان پیشش بودم بوس بوس بوس
عمه تهمینه
29 تیر 91 13:35
قربون اون قیافه بشم.ماشالا هزار ماشالا.
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 19:20
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.