آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

8 ماهگی راشین عزیزم

1397/8/29 18:11
نویسنده : مامان آیلین
295 بازدید
اشتراک گذاری
8 ماه از زمینی شدن راشین عزیزم گذشت و هر روز این 8 ماه برامون خاطره انگیز بود. خاطراتی که برامون خیلی با ارزشه و حتی یادآوریش هم خنده بر لبامون میاره.

خوشبختانه راشین هر روز پیشرفت میکنه و کارهای جدید انجام میده. الان دیگه سرک کشیدن به کشوها و وسایل خونه شروع شده و ما سعی میکنیم محدودیتها رو بهش یاد بدیم. تا حدودی نشون داده که قابل کنترله. مثلا چند روز پیش سراغ وسایل دکوری رفته بود ولی وقتی بهش گفتم که نباید دست بزنی دستش رو کنار کشید. البته چند بار وسوسه شد و دستش رو دراز کرد ولی بعدش اومد کنار. به همین خاطر ما هنوز چیزی رو جمع نکردیم و امیدواریم کاری باهاشون نداشته باشه.





از الان دستش رو به میز و صندلی میگیره تا بلند بشه ولی هنوز نتونسته موفق بشه و همچنان تلاشش رو میکنه. البته از جاهای کوتاه میتونه بگیره و در دو مرحله بلند بشه.
موهای راشین حسابی بلند شده و معمولا بعد از حموم میفته روی چشمش و خیلی بامزه میشه. ولی اغلب مواقع موهاش رو با کش میبندم تا اذیت نشه.


راشین علاقه زیادی به شیرین گندمک داره و خیلی بامزه دونه دونه برمیداره و میزاره دهنش. جالبه که اول پیاله رو خالی میکنه زمین و بعدش از زمین برمیداره میخوره. به همین خاطر همیشه یه زیر انداز براش میندازم ولی چون خیلی شیطونه همه جا میریزه.

پسندها (1)

نظرات (0)