آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

کارهای جدید راشین و علاقه های آیلین

1397/8/22 17:59
نویسنده : مامان آیلین
327 بازدید
اشتراک گذاری
الان دیگه راشین کوچولو حسابی شیطون شده و کامل چهار دست و پا میره و اینکارش برای ما خیلی تازگی داره و کلی ذوق میکنیم. اینطوری دیگه خودش میره سر وسایل خونه و کم کم همه جا رو داره شناسایی میکنه. ماشالا سرعتش هم زیاد شده و تا یه لحظه غفلت میکنی, کار خودش رو میکنه. مثلا هفته پیش توی آشپزخونه بود و تا خواستم به گلدون آب بدم برگشتم دیدم که سطل برنج رو سرنگون کرده و همه جا برنج شده.





راشین بیشتر غذاها رو میخوره و علاقه خاصی هم به بلال داره. وقتی بهش بلال میدیم با ذوق زیاد میگیره دستش و ملچ و ملوچ میکنه. حتی بعضی وقتا از دونه هاش میره دهنش و براحتی قورت میده.





آیلین گلم علاقه خاصی به هوای بارونی و قدم زدن زیر بارون داره. چند هفته پیش که بارون میومد خواست که بریم بیرون ولی نتونستیم و در عوض شیر عسل درست کردیم و رفتیم توی بالکن نشستیم و مادر و دختر از هوا لذت بردیم. ضمنا روز بعدش راشین رو گذاشتیم پیش بابا ایمان و دوتایی رفتیم پیاده روی زیر بارون. هوا عالی بود و آیلین خیلی بامزه چترش رو گرفته بود روی سرش و میگفت " دارم خوش گذرونی میکنم ".







آیلین برنامه های کتابخونه رو دوست داره و مشتاقانه شرکت میکنه. بخصوص بخش سفالگری رو با علاقه دنبال میکنه و چیزهای جالبی درست میکنه. مثلا ایندفعه حلزون و مار و صندلی درست کرده بود.

پسندها (1)

نظرات (0)