آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

پیشرفتهای دخترای گلم

1397/8/1 11:55
نویسنده : مامان آیلین
332 بازدید
اشتراک گذاری
آیلین داره کم کم با حروف آشنا میشه و طرز نوشتن اونا رو یاد میگیره و از اینکه میتونه بعضی کلمات مثل بابا, مامان و آب رو بنویسه ذوق میکنه. خوشبختانه مشقاشو بعد از ناهار خوردن, تمیز و خوب مینویسه. البته بعضی وقتا هم شیطنت میکنه و تکلیفاش رو با عجله مینویسه و یا فراموش میکنه. ولی در کل مدرسه اش رو دوست داره, بخصوص از اینکه با سرویس میره و میاد خیلی راضیه.



آیلین سنتور رو بعنوان آلت موسیقی خودش انتخاب کرد و بهمین خاطر براش سنتور خریدیم. خوشبختانه علاقه زیادی به یادگیری سنتور داره و توی کلاس خوب یاد میگیره.



راشین هم داره چهاردست و پا میره. البته نه بطور پیوسته بلکه دو تا میره و بعدش میشینه و دوباره چندتای دیگه میره و بالاخره خودش رو به شی موردنظر میرسونه. ماشالا با همه چیز هم کار داره, حتی پادریها رو هم برمیداره و بررسی میکنه.

چند روز پیش هم راشین خودش رو از حالت درازکش به حالت نشسته درآورد و ما از دیدن این صحنه کلی به هیجان اومدیم. یکی از کارهای جدیدی که یاد گرفته اینه که وقتی بهش میگیم " دستت رو بده هام کنم " دستت رو به سمت دهنمون دراز میکنه و از اینکه دستشو بخوریم خوشش میاد.
راشین فضای باز رو دوست داره و روزایی که بیرون میبرمش معمولا شب خوب میخوابه. اغلب اگه بیرون خوابش بگیره توی کالسکه میخوابه و فقط چند بار مجبور شدم توی بغلم بخوابونم و بعد بزارمش توی کالسکه.

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
1 آبان 97 7:57
آفرین به دختر باسلیقه ❤❤❤