آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

این روزهای راشین و آیلین

1397/7/7 15:42
نویسنده : مامان آیلین
252 بازدید
اشتراک گذاری
این روزا راشین میتونه خودش رو از حالت نشسته به حالت درازکش دربیاره. برای اینکار خودش رو به سمت جلو خم میکنه و بعدش آروم به بغل خم میشه. البته مواقعی که یه اسباب بازی جدید جلوش باشه با عجله شیرجه میزنه و معمولا یه جاییش میخوره زمین و گریه میکنه.

مواقعی که راشین میخواد بغلش کنی, دستاش رو کامل باز میکنه و واقعا بال بال میزنه که برداریش. وقتی هم که بغلش می کنیم از ذوقش سرش رو میزاره روی شونه ما و باسنش رو میده بالا و برمیگرده بهمون نگاه میکنه و اون لحظه قیافش خیلی بامزه میشه.

اخیرا راشین وقتی بغل کسی هست مدام برمیگرده نگاش میکنه و چک میکنه که بغل کیه. وقتی چیز جدیدی می بینه اولین واکنشش اینه که ببره سمت دهنش.

هفته پیش راشین نصف شب بیدار شده بود و برای خودش آواز میخوند. اون موقع برای اولین بار دیدم که داره دست میزنه. الان اغلب با شنیدن صدای موسیقی دست میزنه.





با شروع مدارس, آیلین خانم صبح ساعت 6:15 بیدار میشه و با باباش صبحانه میخوره و سریع لباس فرم مدرسه رو می پوشه و با دختر همسایه میرن پایین و منتظر سرویس میشن. آیلین از اینکه با سرویس میره مدرسه خیلی خوشحاله و هر بار میپرسی که مدرسه چطور بود میگه " سرویس خیلی خوش گذشت ".

جالبه که آیلین خیلی از اتفاقهایی رو که توی مدرسه میفته رو نمیاد بگه و بطور خلاصه میگه که همه کار کردیم. در حالیکه توی جلسه مدرسه که چند روز پیش بود دیدم بچه های دیگه ریز به ریز مدرسه رو به مامانشون گفتن.

آیلین ساعت 12:15 تعطیل میشه و ده دقیقه بعدش میرسه خونه و با هیجان زیاد در مورد اتفاقات اون روزش حرف میزنه.

در حال حاضر آیلین یک روز در هفته میره کلاس موسیقی و دو روز در هفته کلاس کونگ فو. خوشبختانه هر دوتا کلاسش رو هم دوست داره و با علاقه دنبال میکنه.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامانیمامانی
7 مهر 97 19:09
محبتمحبتمحبت