آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

آیلین کونگ فو کار

1397/4/16 15:31
نویسنده : مامان آیلین
384 بازدید
اشتراک گذاری
آیلین جونم! از پارسال به کونگ فو علاقمند شده بودی و هر شب با بابا مسابقه میدادی و منم داور مسابقه میشدم. کلا یکی از خصوصیاتت اینه که از بازنده شدن ناراحت میشی و نمیتونی باهاش کنار بیایی. به همین خاطر این مسابقه بهانه خوبی بود که با این مسئله روبرو بشی و من هر از گاهی هم بابا رو برنده اعلام میکردم تا طعم شکست رو هم مزه کنی. خوشبختانه این روش خوب جواب داد و هر بار می باختی بدون ناراحتی به بابا می گفتی " پس بیشتر تمرین میکنم تا دفعه بعد ببرمت ".

بعد از تعطیلی مدرسه ات هم اصرار کردی که به باشگاه نزدیک خونمون سر بزنیم تا یه کلاسی رو انتخاب کنی. در این بین کلاس کونگ فو رو انتخاب کردی و هر چقدر من و بابا خواستیم منصرفت کنیم قبول نکردی. حتی با باشگاه هماهنگ کردیم که چند جلسه امتحانی بری شاید منصرف بشی. ولی همون جلسه اول گفتی که میخوام ادامه بدم. جالبه که وقتی با مربیت هم صحبت کردم گفت که گیراییت خوبه و حرکات رو سریع یاد میگیری.

یکی از انگیزه هات برای انتخاب کونگ فو این بود که یکی از همکلاسیهای مدرسه ات بنام رونیکا تو رو اذیت میکرد و بهت زور میگفت و این مسئله خیلی ناراحتت کرده بود و دوست داشتی کونگ فو یاد بگیری تا بتونی بزنیش. البته اصلا اهل دعوا نیستی و مهربونتر از این حرفایی.

در واقع تو کوچکترین عضو این کلاس هستی و اولین کلاسیه که خودت پیشنهادش رو دادی. امیدوارم نهایت لذت رو از این ورزش ببری عزیزم.



پسندها (9)

نظرات (6)

عمه فروغعمه فروغ
5 تیر 97 17:11
موفق باشی آیلین جانگل
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
5 تیر 97 17:13
آفرین آیلین جونتشویق عالیه کونگ فوکار شدی نری همه رو بزنی ها زیباخنده
مامان صدرامامان صدرا
5 تیر 97 21:59
تشویق
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 تیر 97 8:13
موفق باشی دختر خانم😍😍😍😍😘😘😘
کرفس
6 تیر 97 21:52
سلام من خیلی اتفاقی از گوگل اومدم با اجازتون من اینجا برای دوستمم فرستادم تا بیاد ببینه ممنون
مامان آیسلمامان آیسل
16 تیر 97 16:01
موفق باشی عزیزممحبت