آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

به روایت تصویر

1397/3/17 8:37
نویسنده : مامان آیلین
444 بازدید
اشتراک گذاری
آیلین و راشین در تولد بنیتا جون



اولین حضور راشین در پیتزا خوران



نمایشگاه دستاوردهای بچه ها در مدرسه آیلین





برای اولین بار برای آیلین جوجه خریدیم. چقدر هم از این موضوع خوشحال شد و ذوق کرد. نکته جالب اینجا بود که بهش میگفتم با هم بریم بخریم ولی میگفت نه خودت برو بخر و بعد از کلاس چرتکه برام بیار تا من سوپرایز بشم.

متاسفانه جوجه ها زیاد عمر نکردن و روز بعد از خریدنمون مردن. ولی خدا رو شکر آیلین خیلی راحت با موضوع کنار اومد و من بیشتر از اون ناراحت شدم و اصلا نمیتونستم جلوی اشکامو بگیرم. از همه جالبتر این بود که آیلین من رو دلداری میداد و میگفت " خوب هر جوجه ای یه عمری داره و باید یه موقعی بمیره. اونام الان رفتن پیش خدا".



مراسم افطاری شرکت بابا ایمان





آیلین از آدمهای نقره ای میترسید و حاضر نبود باهاشون تنهایی عکس بگیره و فقط با همراهی من جرات نزدیک شدن بهشون رو پیدا کرد.

راشین هم در طی مراسم بیشتر بیدار بود و داشت با دقت همه جا رو نگاه میکرد.  ولی خوشبختانه گریه نمیکرد بجز موقع افطار که باعث شد چیزی از افطاری نفهمیم و من و باباش به نوبت ببریمش بیرون و بگردونیمش. در کل بهمون خوش گذشت.
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
24 خرداد 97 10:31
با افتخار دنبال شدید می شه لطف کنید و پست اخر منو لایک کنید ممنون میشم.گل