آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

احساسات خواهرانه آیلین

1396/12/8 16:25
نویسنده : مامان آیلین
298 بازدید
اشتراک گذاری
آیلین عزیزم! بالاخره بعد از مدتها فرصت کردم که توی وبلاگت مطلب بنویسم. البته این مدت واقعا سرم شلوغ بود و اصلا تقصیر نداشتم. حالا سعی میکنم همه رو یکی یکی برات تعریف کنم.
نفسم! اول از همه باید بگم که قراره خواهردار بشی. وقتی که این موضوع رو فهمیدی اولش باورت نمیشد و خیلی بامزه گفتی " یعنی شام نخوردی ولی دلت بزرگ شده؟" ولی بعدش کلی خوشحال شدی و به هرکسی میرسیدی سریع این خبر رو بهش میدادی. خیلی با احساسات لطیف میایی و باهاش حرف میزنی. هر وقت به مراکز خرید میریم چیزی برای خودت نمی بینی و همش دنبال خرید برای خواهرت هستی. هر جا صندلی خالی می بینی برای من نگه میداری. وسایلت هر چقدر هم سنگین باشه خودت برمیداری و اعتقاد داری من خسته میشم. بطور خودجوش خونه رو جارو میکشی و گردگیری میکنی.
با خساوت کامل پیشنهاد دادی که خواهرت از کالسکه, تخت, اسباب بازیها و ... تو استفاده کنه. حتی چند تا اسباب بازی جدیدت رو که خیلی دوست داشتی, براش کنار گذاشتی. چند تا شعر لالایی یاد گرفتی که براش بخونی. از الان داری تمرین میکنی که چطوری باهاش بازی کنی. روزی چندین بار شکمم رو میبوسی و از دیدن حرکاتش ذوق زده میشی. هر اسم جدیدی که میشنوی برای خواهرت در نظر میگیری.
خلاصه که بیصبرانه منتظر بدنیا اومدن خواهرت هستی. منم برای اینکه بتونی این زمان رو سپری کنی یه تقویم بهت دادم ک زمان تقریبی بدنیا اومدنش رو بهت گفتم. الان هر روز که صبح بیدار میشی اولین کاری که میکنی اینه که تاریخ اون روز رو تیک میزنی و چک میکنی که چقدر دیگه مونده.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)