آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 22 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شیرین زبونیهای آیلین

1396/4/18 12:13
نویسنده : مامان آیلین
301 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! در این روزهای گرم تابستون، هر روز عصر میریم پارک یا حیاط خونمون تا با دوستانت بازی کنی. بچه ها چه کوچکتر از خودت باشن و چه بزرگتر، خیلی خوب باهاشون کنار میایی و سریع یه بازی خوب پیدا می کنی و شروع به بازی می کنید.

چند روز پیش داشتی تعریف میکردی که یکی از دوستات باهات دعوا کرده و منم گفتم که وقتی اون سرت داد میزنه،  تو هم داد بزن. یه کم فکر کردی و گفتی " آخه من دختر مهربونیم. نمی تونم داد بزنم ".

یکی از حرفهای بامزه ای که میزنی اینه که بجای اینکه بگی منو دعوا می کنی، میگی " منو عصبانی میکنی " یکی دیگش هم اینه که میگی " حَسابم پرت شد ".

خیلی خوب تمام احساساتت رو بیان می کنی و هیجاناتت رو نشون میدی. اخیراً هم میگی " میدونی من چقدر دوستت دارم؟ 1000 درصد " وقتی هم میخوای بیشترش کنی میگی " من 1000 و 20 و 15 درصد دوستت دارم ".

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)