آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

نقاشی آیلین با موضوع ماه رمضان

1396/4/3 14:36
نویسنده : مامان آیلین
303 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! چند وقت پیش از طرف شرکت بابا، برای افطاری دعوت شدیم. قبل از افطار چند تا غرفه سرگرمی برای بچه ها داشتن. یکی از غرفه ها اختصاص به نقاشی با موضوع ماه رمضان داشت. تو هم سریع رفتی و شروع به کشیدن نقاشی کردی و خیلی جالبه که توی نقاشیت علاوه بر درخت و آدم، یه سفره کشیدی با کلی بشقاب. خانمی که اونجا نقاشیها رو تحویل می گرفت با دیدن نقاشیت گفت " معلومه که دخترتون خیلی دست و دلبازه و همیشه هیئتی غذا میده ".

اعلام کردن که بعد از افطار اسم 6 نفر رو بعنوان برنده اعلام می کنن. تو هم خیلی پیگیر موضوع بودی و در تمام طول افطار داشتی لحظه شماری میکردی. خوشبختانه دیدیم اسم تو رو هم روی تابلو زدن و یه MP3 player بهت جایزه دادن. دیگه کل اون شب رو با این جایزه، خوشحال بودی.

نکته جالب دیگه این بود که روز بعدش که میخواستم برات چند تا آهنگ بریزم بهم گفتی " لطفا آهنگ دستم تو دست یاره ( آهنگ حامد همایون ) رو برام بریز".  اون لحظه قیافه من دیدنی بود.

متاسفانه اونجا یادم رفت از نفاشیت عکس بگیرم. ولی بعداً مشابهش رو دوباره توی خونه کشیدی:

 

 

 

 

 

دلبندم! یکی از غرفه ها هم لباس آتش نشانی برای بچه ها داشت. با وجود اینکه فکر میکردم که دوست داشته باشی که لباس آتش نشانی بپوشی ولی تمایلی نشون ندادی و فقط به گذاشتن کلاه بسنده کردی.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

عمه فروغ
8 تیر 96 21:08
خیلی هم عالی مبارکت باشه جایزه خوشگلت آیلین جان