آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

کلاس اسکیت

1395/12/10 14:12
نویسنده : مامان آیلین
358 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم! چند ماه پیش دفتر کارم عوض شد و مسیر رفت و آمدم کاملا تغییر کرد. به همین خاطر مهدت رو عوض کردم و مهد نزدیک خونه ثبت نامت کردم. خوشبختانه مهد جدیدت رو خیلی دوست داری و صبحا مشتاقانه میری مهد.

ولی مشکلی که وجود داشت این بود که زودتر از مهد قبلیت تعطیل میشد و 2 روز در هفته که میخواستم برم کلاس زبان، مشکل داشتم. چند بار مجبور شدم که حدود نیم ساعت خونه تنهات بزارم تا بابا برسه ولی خیلی دل نگران میشدم. البته باید فدای دختر نازم بشم که برای اینکه من نگران نباشم میگفتی " مامان فردانه! نگران نشو. من میشینم کارتون نگاه کنم تا بابا بیاد ".

بابا هم شماره تلفنشو برات روی کاغذ نوشته بود تا هر وقت خواستی باهاش تماس بگیری. تو هم خیلی خوب میتونستی شماره ها رو تشخیص بدی و زنگ بزنی. این موضوع باعث شد که دیگه الان مستقل بشی و هر وقت دلت برای بابا تنگ بشه، سریع شماره رو بگیری و صحبت کنی.

نهایتا تصمیم گرفتم که همزمان با کلاس زبانم، تو رو هم کلاس اسکیت ثبت نام کنم تا من ببرم بزارمت کلاس و بعدش بابا بیاد اونجا دنبالت. خوشبختانه کلاس اسکیت رو هم دوست داری و با علاقه دنبالش میکنی.

 


 

پسندها (2)

نظرات (0)