آیلین اسماعیل پورآیلین اسماعیل پور، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره
راشینراشین، تا این لحظه: 6 سال و 21 روز سن داره

آیلین و راشین، شمعهای روشنی بخش زندگیمون

شيرين زبونيهاي آيلين

1395/9/2 14:01
نویسنده : مامان آیلین
325 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم!

  • میگی: برام لاک بزن.                        

  میگم: عزیزم لاک خوب نیست. دکترا میگن لاک برای بدنمون ضرر داره.

  میگی: من که نمیخوام بزنم به بدنم. فقط ميخوام به ناخنام بزنم. خنده

  • میگم: عزیزم لطفا صبح زود بیدار شو تا بتونم لباساتو عوض کنم.    

  میگی: مامان جون! لطفا یدونه خاله برای من بیار تا پیشم باشه و من صبح زود بیدار نشم. راضی

  • یکی از مواقعی که اومده بودی محل کار من، یکی از همکارام توی آزمایشگاه رنگرزی انجام میداد و تو هم علاقه زیادی به این کار پیدا کردی. نکته جالب اینجاست که از اون موقع اسم اون همکارمو " خاله آبرنگی " گذاشتی.
  • برات توی دستگاه سی دی گذاشتم ولی دستگاه نتونست سی دی رو بخونه. بهت میگم مثل اینکه این دستگاه اینو نمیشناسه. ببریم روی کامپیوتر امتحان کنیم.

خيلي متفكرانه میگی: مامان میدونی چرا؟ چون کامپیوتر یه برنامه داره که میتونه اینو بخونه ولی این دستگاه این برنامه رو نداره. تعجب

  • ميگم: برام يه قصه بگو                        

ميگي: يكي بود يكي نبود. يه شكارچي بود ميخواست يه پرنده رو شكار كنه. يكدفعه خدا از اون بالا اومد پايين و گفت اي شكارچي اين پرنده رو شكار نكن و بجاش شير بخور. شير خيلي مفيده.

 

آيلين اسماعيل پور

 

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغ
15 آذر 95 12:25
عزیزم هزارماشالله به آیلین شیرین زبوندنیای بچه ها و حرف های شیرینشون خیلی زیباست...شاد و خوش باشی همیشه آیلین گلی
سنا
20 آذر 95 15:18
ای جان..ای جان...خدا حفظش کنه پرنسسو